Ett hav av blommor

 
 
Min trädgård kan vara det vackraste jag någonsin sett... Inte kunde jag ana att de gamla krokiga träden skulle brista ut och bli fulla av vackra blommor.
 
Ikväll är jag hemma och tar det lugnt. Jag har varit otroligt trött idag och känt mig sliten i kroppen. Jag jobbar ofta tidig morgon och sen kväll och det tär på kroppen med oregelbunden sömn och många timmars arbete. Hade en massa arbete jag borde gjort idag, men kroppen sa ifrån. Jag tror att det är signaler man bör lyssna på. Det är alltför många som ställer orimligt höga krav på sig själva och går in i väggen. Jag har själv varit där. Det är dumt, fruktansvärt jobbigt och jag vill absolut inte dit igen!
 
Trevlig helg på er och kom ihåg att ta hand om er själva och varandra!

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

2015-05-09 | 11:49:22
Blogg/hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0