Sommarkväll i Åhus

 
Den här sommaren har varit väldigt annorlunda för mig. Bara en sån sak som att jag har haft mitt livs första semester. Jag har varit ledig. Jag har inte haft något sommarjobb. Det har varit skönt, men det har också varit ganska jobbigt. Speciellt de här veckorna efter Rumänien-resan. Det är många tankar och funderingar som rör sig inom mig. Och det har varit jobbigt att riktigt slappna av och njuta av semester och ledighet. Så jag och min mamma bestämde oss för att göra något tillsammans, bara vi, och vi bestämde oss för att åka iväg på en minisemester till Blekinge och Skåne. Vi stannade i Karlskrona, Karlshamn och Åhus. Kvällen i Åhus, sista kvällen,  var helt magiskt. Luften var ljummen och ljuset var otroligt vackert. Precis en sådan kväll som jag behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0